Home / Gaming Videos / Top 10 BEST Games of 2017 So Far (Must Own 2017 Games for PS4 Xbox One PC)

Top 10 BEST Games of 2017 So Far (Must Own 2017 Games for PS4 Xbox One PC)

In this video, we take a look at the Top 10 BEST Games of 2017 So Far. Which of these have you played? Comment your thoughts on the Top 10 Games of the Year So Far. These are the 10 Greatest Games of 2017 So Far.

Subscribe here! – http://bit.ly/GameCrossSubscribe
Follow us on Twitter! – http://bit.ly/1QYqnTp
Support Us by Using this Amazon Link! – http://amzn.to/1eQsQy2

#10 – The Flame in the Flood: Complete Edition (PS4)

#9 – Sniper Elite 4

#8 – For Honor

#7 – Halo Wars 2

#6 – Tales of Berseria

#5 – Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue

#4 – Gravity Rush 2

#3 – Yakuza 0

#2 – Resident Evil 7 Biohazard

#1 – NIOH

-Credit for Outro Music-

Deep Haze by Kevin MacLeod is licensed under a Creative Commons Attribution license (https://creativecommons.org/licenses/…)
Source: http://incompetech.com/music/royalty-…
Artist: http://incompetech.com/

source

About freegameslab.com

Check Also

NBA 2K18 MyTEAM GAMEPLAY TRAILER! • NEW DRAFT MODE & DIAMOND COACHES (NBA2K18 NEWS)

NBA2K18 MyTEAM IS BETTER THAN IT EVER BEEN, WATCH TO FIND OUT ALL OF THE …

41 comments

  1. lol Sony is a Japanese company so I see y they got all these anime exclusive games because Microsoft don't want to waist their money on these games.

  2. I think the new Zelda game is the best of 2017 so far.

  3. what is that music throughout the video and at the start.. It isn't the outro music! I really want to know because I feel like i've heard that song before. thanks to any that try to figure it out!

  4. Fucking PS4 lol…I need more awesome open-world games like GTA 5.

  5. Did the makers of these shitty games pay you to make this video?

  6. My Top 5
    5. Halo Wars 2
    4. Resident Evil 7
    3. Nioh
    2. Sniper Elite 4
    1. For Honor

  7. I can't wait for Just Cause 4 (if they make one).

  8. So pretty much everything worth playing is only "available on PS4/PSVR"

  9. If did put Gears of War 4 or any newer Halo games on the list then go head and shot yourself

  10. Tales of Berseria is definitely a really great game !

  11. 4 of top 5 games are ps4 exclusives, and we have also horizon zero dawn incoming this month.
    Yep, it was a good choice to pick it up.

  12. if this is what year 2017 is bringing then I'm VERY disappointed, there was only 1 game I would get and it was Resident Evil 7 Biohazard. In my opinion, the rest are complete shit. :

  13. only getting For Honor in the list

  14. I wish halo was on ps4 I remember the time when I used to have an Xbox 360 and completed all the halo games

  15. I don't like any of these games, except for Resident Evil 7. Damn the game looks like a great horror experience.

  16. the reason Sony is straight up murdering Xbox is Sony realized what gamers wanted which is shockingly video games I know sounds crazy and when Sony puts out very challenging games like Bloodborne and now nioh which is on dark souls level of quality and really reinvents the experience that dark souls created and that shows the consumer buy are console if you want the best gaming system ever with the most stacked line up of exclusive.b

  17. PS4 has really got off to an excellent start this year.

  18. 4G phone internet sucks for youtube….

  19. Great pick for your #1! Nioh is so damn good, and easily a system seller, as you labeled it! 🙂

  20. Not watching but I'm calling Nioh as #1

  21. Sonys killing it with the exclusives..

  22. game cross you got and ig ir facebook?

  23. Bro this is pretty much an only PS4 countdown wtf

  24. I came faster than my first time without a condom.

sfsdf